Jantine Schoofs-Kramer, Klantbegeleiding en Bedrijfsmanagement

“Het aanvoelen van klantwensen en woonbehoeften, kun je niet aan een ander delegeren”.

Mijn gedrevenheid binnen Rezidenz uit zich in de verantwoordelijkheid voor de ‘hospitality’ van ons bedrijf. Dit is namelijk de essentie in onze bedrijfsfilosofie. Ik geef daar vorm aan door onze interne bedrijfsprocessen hieraan ten dienste te laten staan, niet andersom. Maar belangrijker nog: door persoonlijk en direct in contact te staan met onze (potentiële) klanten. Veel voldoening krijg ik uit de persoonlijke ontmoeting met mensen en het advies dat ik kan geven bij het integreren van hun persoonlijke woonwensen in het ontwerp van de woning. Mensen positief verrassen in de mogelijkheden, dusdanig dat men ons durft aan te bevelen aan vrienden of bekenden. Dat is onze kracht en maakt onze klanten tot onze ambassadeurs. Pas dan ben ik ook tevreden.

Mijn hogere doel:  mee kunnen bouwen aan het ‘thuis’ van onze klanten. De plek waar ze zich welbevinden en er gelukkig worden. In drie woorden samengevat: Building. Well. Being.